Vanwege onze lengte (12,5 m) moesten we 230 euro betalen voor 2 nachten. De toezichthouder zei dat we 5 parkeerplaatsen in beslag zouden nemen. De plaats was redelijk druk, dus we hebben niemand zijn parkeerplaats afgepakt. In onze ogen pure willekeur. Zo blijf je leren.

fundacion

prijzig voor een parkeerplaats, maar goede loos mogelijkheid. En zeer veel camera's wat een veilig gevoel geeft als je lopend de stad ingaat en dus je camper achterlaat. In 5 minuten sta je al de historische stad.

loutje-1956

Zeer handig voor de stad en verrassend stil 's nachts. Servicepunt kan wel wat onderhoud gebruiken. Ik heb deze Aire door de jaren heen verschillende keren gebruikt en zou het aanbevelen.

• Avenida de los Custodios 1

14004, Córdoba, Spanje