20 maart 2024 hier gestaan voor 1 nacht. Prima plek voor een bezoekje aan Nerja. €20 voor 1 nachtje is aan de prijs, maar je staat we in het centrum

rego

Faciliteiten zijn er niet. Beoordeling prijs/kwaliteit zou matig zijn. Maar je staat midden in een hele mooie plaats op loopafstand van strand, winkels, restaurants. En dat maakt veel goed.

Camper-Tineke-en-Wim

We hebben een geweldige avond gehad. Het is een privéparkeerplaats met de hele nacht beveiliging. Het is ruim met voldoende parkeergelegenheid. In het centrum van de stad. We zullen zeker terugkeren

• Calle Prolongación Hernando de Carabeo

29780, Nerja, Spanje