• maart 2023

Prima camperplek. Inderdaad verkeerslawaai maar alleen overdag, en overdag kun je goed de Via Verde fietsen: 1 km naar het Noorden en je kruist de VV. Dan kun je 20 km naar het Westen of 25 km naar het Oosten. ‘sNachts is het hier heel rustig. En ook niet overvol!

• februari 2023

Service goed. teveel lawaai, door gereden

• februari 2020

Was hier vandaag voor aanvoer en afvoer. V / E is OK en gratis. Ik kan blijven slapen, maar ik wil het niet, omdat de plaats onder een straat ligt. Dergelijke V / E-stations zouden meer van in Spanje moeten zijn, willen er ook iets voor betalen

• maart 2023

• februari 2023