• november 2023

Heerlijk rustige CP met ruime plaatsen, alleen jammer dat de WiFi erg slecht is. Mercadona en leuk restaurantje feitelijk op loopafstand.

• april 2023

We brachten nog een winter door op de "Oasis". De rust op deze camping is onbeschrijfelijk en de twee uitbaters, Gaby en Wolfgang, waren wederom zeer behulpzaam voor hun gasten. Ze worden al "hostel moeder/vader" genoemd!! We zullen zeker terugkomen!

• april 2023

stonden vandaag helaas voor een gesloten poort. Prachtige CP met alles erop en er aan. (weten we uit ervaring) maar zijn nu dus gesloten van 1 april tot 1 november. 🙁 Staat na enig zoeken wel op de website. Zagen na ons nog meer omkerende campers, vandaar ook maar even dit bericht.

• november 2023

Oasis Al Mar