• februari 2020

Mooie en rustige locatie, we hadden geen problemen om hier één nacht te blijven en waren de enige camper hier. De wegen zijn winderig en smal door het park. Ons busje is klein in vergelijking, maar we hadden geen enkel probleem.

• oktober 2019

ik begrijp niet dat dit een camperplaats mag heten, ik heb een 7 meter... de weg is 7 km lang helling 7% en maar 4 meter breed met greppel ernaast. in een van de onoverzichtelijke bochten kwam ik een integraal tegen.... wij hingen boven de greppel.. zie foto van de dashcam Levensgevaarlijk

• februari 2020

• oktober 2019