Goed onderhouden CP waar alles aanwezig is, zeer vriendelijke ontvangst en geeft goede informatie, en op de fiets is het goed te doen naar het strand en boulevard, wij hebben hier met veel plezier gestaan

Bemacamp

prima camperplek. Er is geen warm water om af te wassen. Het dorp is op 1,5 km afstand met winkels. Om dat te fietsen is wel ondersteuning nog vanwege de hellingen. Je fiets deels tussendoor en deels op fietspad.

Fleurette5

Hier een weekje gestaan, mooie goed verzorgde plek. Gastvrouw is aardig, doet haar best om het iedereen naar de zin te maken. Carboneras een leuke plaats. Douche betaald, 1 euro, wasmachine 4 euro, stroom 3 euro/ nacht. Aan de rand smalle plekjes. Ik denk dat we nog wel eens terug komen!!!

El Rancho