• november 2022

Het is een goede plek om te verblijven. We voelden ons volkomen veilig, ook al waren we de enige kampeerder. Anders alleen auto's van de hotelgasten.

bob-ape

Ik was op door reis en daarvoor is dit een prima plek, mega rustig en stil. Mocht je met ki deren reizen rij door naar het einde daar is een speeltuintje. Zo een rust in het hoogseizoen zie je niet vaak. Mega schoon ook.

• maart 2022

prima gratis overnachting plek ,prima nacht.

• november 2022

• maart 2022

prima gratis overnachting plek ,prima nacht.

• Carretera de Madrid 1

23009, Jaén, Spanje