• december 2022

de camping is nog erg mooi in een prachtige omgeving met wandelmogelijkheden en een peddelparadijs. de plaatsen variëren in grootte en zijn ook geschikt voor zeer hoge stacaravans We hebben een hele grote staanplaats met onze caravan, we zouden zelfs de grote luifel kunnen opzetten.

• november 2022

Beide campervelden zijn afgesloten met hoogtebalken, er staan nu campers in de P-vakken in de straat voorbij de campervelden, wel een verbod in die straat voor caravans en campers. Staan hier nu 24-11-2022 langs de weg, morgen weg hier als we vandaag hier kunnen blijven staan

• december 2022

• Calle Batiscafo 3