Camping Maro/Nerja

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

JeepTJ

Twee sterren voor de zonnige plek die we kregen en voor de vriendelijke eigenaar, die nog wat werk te verzetten heeft. €35,00 incl. stroom is nu te duur, ook al ligt het bij Nerja. Vanaf de camping kun je Nerja te voet lastig bereiken. Met de fiets: opletten! De bar is gezellig en daar is wifi.

Verheggen

Locatie ok, parkeerplaats gewoon ok, de livemuziek op zondag... nou ja, zeker niet naar ieders smaak, sanitaire ruimtes ok, totaal € 40/nacht inclusief elektriciteit, het is gewoon veel te duur. Sorry.

Camping Maro/Nerja