Alle faciliteiten behalve EHU. Perfect voor een bezoek aan de stad. Prachtige stad met oude paleizen en huizen. Ideaal voor een wandeling voordat u de geweldige tapasbars gaat proeven. Aanbevolen!

chrisvanH

Voor ons blijft dit een fijne CP. Mooi dorp, fijn wandelen en lekker een hapje eten bij Plaza Mayor.

wampex

prima voor een overnachting. op de parking bij een supermarkt en aziatische winkel. vlakbij de snackbar. je kunt de hond er uitlaten. en bakker voor de deur.

• A-378

Osuna, Spanje