Puerto Serrano, Cádiz, Andalusië, Spanje

naast fietspad "Vía Verde de la Sierra" [over oude spoorweg]

• Plaza via Verde

11659, Puerto Serrano, Spanje

• oktober 2021

Mooie plek,wel de hele nacht blaffende/joelende honden wat normaal is in spanje! Er is water bij de picknick tafel je hebt wel een diefje nodig van Gardena bijv,verder relaxed hier,je kan nog de gierenkolonie bezoeken. Terrein opgeruimd was vreselijk al dat afval zo jammer!

• oktober 2021

Prima plek wij kwamen laat aan,wat blaffers in de verte en de weg in de verte. prachtige sunset,bewoners reden langs,hartelijk gezwaaid! wij kwamen van Sevilla dan is dit zalig rustig en mooi donker. Wij stonden alleen voelde goed,geen fietstocht gedaan,prima voor een nacht!!

• februari 2021

Mooie plek aan een rustige weg. 20 minuten lopen naar centrum van Puerto Serrano. Genoeg ruimte voor meerdere campers. Geen services verder, behalve afvalbakken.

• februari 2021

• Plaza via Verde