• april 2023

camping gesloten

TheoHoek

Kleinschalig, gedateerd zoals veel op onze reis. WiFi slecht. Is nu 25 Juni en heet. Zwembad is echter gesloten/leeg. Geen warm water in de douche. Wel even €30 aftikken (Geen €18,50 dus) voor camper/2 personen/hondje/stroom.

camperrasfreek

Beste kampeerder, We stellen uw mening over Camping las Veredas op prijs, we willen de beste service bieden en hierdoor helpt uw mening ons te verbeteren. De camping heeft warm water in douches, behalve in de wasruimte en wastafels. Wat betreft de prijs, deze varieert afhankelijk van het aantal elementen dat de klant inhuurt. Het spijt ons voor het ongemak dat u niet van het zwembad heeft genoten. De opening ervan is niet afhankelijk van de camping, aangezien het gemeentelijke voorzieningen zijn die los staan van onze voorzieningen. Een hartelijke groet.

• oktober 2021

• april 2023