Deze Camping bestaat niet hiermee wordt in feite bedoelt het Camperterrein Indalo. Dat terrein is in de loop der tijd steeds voller geworden met Campers die maanden staan. Als Camping bestaat wel Camping Vera die vastzit aan de Aeroclub Muller !!

• juni 2021

• september 2019

Een goede plek om te verblijven voor een nacht, hoewel terwijl wij er waren alles zoals de bar en het restaurant gesloten waren en er is niets anders in de buurt. Dat gezegd hebbende, we zouden weer stoppen als we langskomen omdat het niet ver van de snelweg ligt.

• juni 2021

• september 2019