B.Kerkhofs

Ruime plaatsen, al dan niet met schaduw. 10 amp. Warm binnenbad. 25 m buitenbad. Heerlijke stortdouches. Op de noord-zuid-route door de Pyreneeën. Deze camping verdient meer bezoekers. Kosten 23,-- p/n en een fles wijn toe.

• november 2022

vriendelijk ontvangen,wij kregen een heerlijke fles wijn, grote camping , sanitair erg mooi en schoon , heerlijk geslapen , ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is , maar voor deze tijd voor ons een mooie plek , voor één nacht.

• november 2022

Camping Peña Montañesa