het aartsbisschoppelijk paleis is alleen met een gids toegankelijk, informatie bij de toeristinfo! Het kent een turbulent verleden: Islamitische bezetting in de ME en een Republikeins bolwerk in de Spaanse burgeroorlog….

Wij waren op doorreis naar Frankrijk! kwamen in het donker aan en vroeg weer vertrokken. Deze locatie is goed verlicht en gaf ons een veilig gevoel misschien in de toekomst met wat meer tijd om de omgeving te verkennen alles zag er netjes en verzorgd uit. aan de rand van een leuk dorp.

• Ronda del Pintor Gárate

44540, Albalate del Arzobispo, Spanje