Dit is een grote parkeerplaats zonder faciliteiten voor campers. Maar het is rustig, veilig en dichtbij de stad en het gerenoveerde prachtige station. Bij het stationshotel dronken we wat in de bar, ondanks bordjes dat de toegang alleen voor bewoners was. Vraag ernaar bij de receptie.

• oktober 2022

De CP is smal en kort maar voldoet prima om Canfranc te bezoeken. Na ons bezoek zijn we dan ook verder gereden.

Stephan-en-Michelle

zeer dicht bij alle diensten van de stad, maar het is geen parkeerplaats voor campers. er is een kraan voor water maar er is niemand om grijs water of het toilet te lozen

• oktober 2022

Parking