• oktober 2019

Zonder diensten Rustig om te slapen

• juli 2019

Dit is een parkeerplaats voor de Mercadona en is erg druk. We wachtten tot 20:45 tot er ruimte was voor ons om onze grote MoHo te parkeren. Geen faciliteiten, maar schoon. Dichtbij bars en restaurants (Ricon del Mari was erg goed). Rustig en ongestoord geslapen.

• juni 2019

grote parkeerplaats. geen voorzieningen. supermarkt op 50 meter. centrum 1kilometer. niet aangegeven als CP Maar parkeren voor toeristen.

• oktober 2019

Zonder diensten Rustig om te slapen