Best rustig, zeker in de nacht. Aan de rand satelietontvangst. Geen stroom. Te voet naar het centrum via het mooie park.

Albokima

rustige plaats aan de rand van Huesca, stond s’avonds volledig vol. Geen elektriciteit.

gun305

Ja, de gemeente heeft een plaats gevonden voor camperaars, maar er zijn meer plekken die we gezien hebben wat beter geschikt zou zijn voor campers. Je staat redelijk dicht op elkaar en als het druk is wil je niet vast gezet worden.

• Calle Ingeniero Pano

22004, Huesca, Spanje