Het riviertje naast de camping is prachtig, en ook leuk met de hond. Vriendelijk personeel, we zijn enorm goed geholpen toen we onze luifel waren vergeten op de camping. Dankjulliewel!

pieterpostbus

topcamping, vriendelijk personeel, grote plaatsen, lekker gegeten voor weinig geld en mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

z27

7-8 juni 2023 Prima camping. Ruime plaatsen onder bomen. Sanitair schoon, lekker warm water. Behalve voor de afwas. Je kunt in het restaurant lekker eten voor Spaanse prijs(bij ons €19.50 incl wijn). Prachtige omgeving met daarbij de kolkende rivier.

Camping Valle Anisclo