• november 2023

Wat een bijzondere plaats, heerlijk stil. Ideaal om vanaf de camperplaats te gaan wandelen. De weg er naar toe met onze camper van 7,5 meter lang was pittig. Het was net te doen. Wij betaalden 8 euro voor de nacht.

JJAB

inderdaad geen plek voor Sjonnie en Anita. Wie van natuur houdt en rust is dit een plek om te bezoeken. Eco toilet en koude douche dus niet voor gelakte nageltjes. Voor avontuurlijke camperaars die niet van asfalt met afgebakende plekjes houden.

• november 2023

Refugio Alto Mijares