• april 2023

• november 2022

We hebben deze CP , gelegen op korte afstand van de Cathedraal, gebruikt voor een bezoek aan de stad. Het zou voor ons ev. ook een prima plek voor overnachting zijn geweest. Inmiddels zijn voorzieningen zoals water, grijs water, chemisch toilet en 4 speciale plekken aanwezig.

• november 2022

uitstekende oplossing om te stoppen, coördinaten N 41.8976 W 1.72551 maximaal 72 uur verblijf, 4 gemarkeerde en genummerde plaatsen. grijs water laden en lossen en cassettes aanwezig

• april 2023

Parking