deze locatie is opgeheven, is nu een speelplein

bert.casteleijn

De parking is amper bereikbaar. De in- en uitgang zijn niet aangegeven. Wij parkeerden er toch voor een bezoek aan Zaragoza. Bij terugkomst zat er een boete van € 36 tussen de ruitenwissers met een onleesbare reden. Ik zou er alvast niet meer parkeren/overnachten!

• maart 2022

Plek uiteindelijk wel gevonden maar inrit niet te vinden. Bij de Lidl was alles afgeladen vol. Aan de achterzijde binnen de slagboom kunnen staan (max 2 uur) om wat boodschappen te kunnen doen. Hierna doorgereden naar Autocaravana.

deze locatie is opgeheven, is nu een speelplein

• maart 2022