camping stond nagenoeg vol met haveloos uitziende vaste tenten en caravans. Door drassige bodem een enkele plaats maar bruikbaar. waren maar met twee passanten, verder was er niemand. sanitair prima, ontvangst zeer vriendelijk.

• april 2023

De camping is heel mooi gelegen al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen. Wij hadden een stralend blauwe hemel, zon, maar koude nachten, zoals verwacht. Laat je niet verleiden door de prijs: Wij betaalden €26,—, voor de camper, 2 personen en elektriciteit.

• oktober 2022

Mooie camping met keurig sanitair. Op vertoon van de ACSI kaart krijg je gratis stroom.

• april 2023

• oktober 2022