• april 2019

Het afvalwaterafvoersysteem is volledig verstopt en we hebben het niet kunnen ledigen. De vulslang is voor alles hetzelfde, dus we hebben ook niet gevuld omdat we de hygiëne niet vertrouwen die er is. Jammer dat dat zo is met de weinige gebieden die in de omgeving zijn.

• april 2019

Primitieve toestand. Één slang om wc te reinigen en water aan te vullen. Hebben we gedaan maar eerst slang goed schoon gemaakt. Afvoer wc verstopt. Grijs water lozen mogelijk.

• februari 2019

Nu een Repsol-garage. Voldoende servicepunt achter in de garage met goede waterdruk. Een beetje een dip waar de afvoer zo is, zorg er maar voor dat je erin gaat.

• februari 2019

• A-1509