• maart 2023

Zeer blootgesteld aan wind. De weg loopt schuin af richting de pakhuizen. Op 7 maart was het servicepunt water uit. De straatverlichting werkt wel. Onze grootste zorg waren de tractoren die de weegbrug tegenover de magazijnen gebruikten.

• februari 2023

goede plek om te overnachten en camperservice, het ontbreekt aan stroom. vredige plek. we brachten de nacht van 05.02.23 alleen door, maar veilig. stad 10 minuten lopen

• november 2021

we vonden het geweldig, alleen en rustig. we waren op Halloween-avond. de nacht dat we er verbleven was er geen licht. Maar het servicegebied is eenvoudig maar schoon. De bar is zeker erg goed ... maar we zijn niet gegaan omdat het begon te regenen?

• maart 2023

• februari 2023