Nette camping. Is een seizoenscamping met overwegend vaste plekken voor caravans. Dit jaar open per 27 maart, dit is anders dan wat de app laat zien. Wij kwamen aan op 26 maart, maar waren toch al welkom. Strand is op loopafstand en heel mooi. Vanwege storm en regen niet verder gekomen dan dat.

Freria

Waren hier begin oktober 2023. Erg rustig, wij stonden tussen de geparkeerde caravans. Wel goede plek om per fiets de omgeving te verkennen. Fraai strand op loopafstand. De camping is voor deze periode wel pittig geprijsd (€24,42 per dag)

camping (nog) gesloten

camping (nog) gesloten