Zeer schone en mooie camping! wij kwamen in t naseizoen 24 sept. Aardige beheerders , klein winkeltje en sanitair wat superschool was👍😀

Frank-en-Margriet-L.

Mooi gelegen, deels verharde camperplekken. Lekker zwembad en goed sanitair. Restaurant op maandag en dinsdag dicht. Betaalden all in €30/n. Slechts 5 minuten rijden vanaf snelweg A8.

Marcel-B

Hele mooie camping. Erg gastvrij. Klein winkeltje. Er zijn meerdere sanitair blokken. Bij 1 blok super mooi en erg ruim sanitair. Andere niet bekeken. Camping ligt mooi in landelijk gebied.

Colombres Camping