Het is inderdaad veranderd ten opzichte van 2 jaar geleden. Het is gewoon een parkeerplaats waar je GRATIS kunt overnachten Zeer rustige plek. Grote stad met alle voorzieningen

vagamundo

geen voorzieningen om bij te vullen of te lozen maar de parkeerplaats is open en lijkt een veilige plek om te stoppen, direct naast het tankstation

• augustus 2020

Het is verbrijzeld. We zijn gestopt en de machine is kapot en niet op zijn plaats, zo te zien lijkt het erop dat hij al een hele tijd kapot is. Ik heb het gevraagd en in principe zijn ze niet van plan het te repareren.

• augustus 2020

• N-632