NL61

Zoals al geschreven: ons werd niet verteld dat de mooie plekken daarboven vol waren en we belandden in het gat achter de berg! Sanitair niet bruikbaar, extreem vies en verouderd, plastic gordijnen voor de douches! Er is een afvoer voor chemische toiletten, geen grijswaterafvoer!

NEL0990

Waren hier eind augustus, met ACSI €23. Een echt individuele plek met alles wat je nodig hebt. Het is echter een van de weinige plekken waar de witte reuzen geen plaats hebben. Deze glooiende villa’s zullen het begeven vanwege de steilheid van de paden. Echt een aanrader voor iedereen.

Camping La Paz