• april 2023

zeer smalle weg er naar toe niet geschikt voor camper boven de 6m bij aankomst bleek hij gesloten

Jos-en-Yvonne

geweldig verblijf in dit vriendelijke kleine kamp. faciliteiten schoon, geweldige locatie kan lopen of fietsen naar de stranden en de stad in voor geweldige vismaaltijden. kleinschalige kampeer- en camperbusjes wat goed voor ons was.

• september 2021

Navigatie stuurde ons via nauwe straatje naar boven. Trapje camper liep vast op de keien. Politie reed behulpzaam ons vooruitnaar de camping. maar die bleek GESLOTEN.

• april 2023

• september 2021