Camping Las Hortensias

Ribadedeva, Asturië, Spanje

• juni 2024

Prima terras camping. goed sanitair, mooi wit strand op 1 minuut, waar je bij laag water richting het oosten een prachtig stukje langs de kliffen kan wandelen. Restaurantjes aan het strand en winkeltje. Plaatsen wel klein, voor nu is het zo rustig dat het niets uitmaakt.

• juni 2024

Is nu wel geopend... we staan er..!!!

berrut

Ook op 15 september 2023 al gesloten, seizoen is voorbij zeggen ze in het restaurant van het hotel. Camping La Franca, net ervoor, ook al dicht.

• juni 2024

Is nu wel geopend... we staan er..!!!

Camping Las Hortensias