Omdat de andere camping gesloten is zijn we hier naar toe gegaan. Veel stacaravans. Camperplaats op beton. Prachtig uitzicht over zee. toiletten en douche gedateerd, maar redelijk. Prijs inclusief elektra 38 euro. Behoorlijke prijs dus.

LIBEROBA

wij vonden het een prima camping. duur, maar spectaculair mooie plek. vooraan bij zee echt hele mooie pkekken, met meer gezelligheid ( =ook muziek s avonds). Wij (iets senior) vonden het ok om minder mooi en rustig te staan. fantastische zonsondergang. toiletten ok.

Camping Faro de Higuer