Het is in een drukke rommelige stad. Erg drukke parkeerplaats en een bouwput. Geen plek te vinden, dus direct verder gereden. Hier wilden wij ook echt niet blijven.

CeesvanOs

Overvolle gewone parking waar momenteel ook werkzaamheden zijn. Wel alle voorzieningen bereikbaar.

Cor-en-Diny

Direct naast het voetbalstadion zonder enige schaduw. Er was een kindertoernooi en 31 c toen we aankwamen, dus gingen we verder nadat we de diensten hadden gebruikt (en genoten van pintxos aan de overkant). Zou zeker blijven als ik er weer doorheen ga - gewoon slechte timing bij deze gelegenheid.

• Igartza Oleta Kalea 1

20200, Beasain, Spanje