Service Camper in Bilbao Hostel

Bilbo, Biskaje, Baskenland, Spanje

• juli 2024

1 ster omdat 0 niet kan: ‘s morgens gebeld om te reserveren; telefonische bevestiging gekregen dat we konden komen. Om dan bij aankomst te horen dat alles volzet is. dit terwijl er nog plaats was op het terrein.

• juni 2024

Goede stop om Bilbao te bezoeken. Wij betaalden €30 per nacht voor twee personen inclusief ontbijt. Sanitaire voorzieningen ongeveer 250 meter in het hostel. Tram, metro en bus gemakkelijk te voet bereikbaar.

• juli 2024

• juni 2024