we waren hier 3/9. alle plaatsen stonden vol personen wagens. enkel 1 camper van een 5 tal meter. Dus in het hoogseizoen geen Camperplaats in dit stadje. We hebben op een braakliggend stuk gestaan met een aantal andere campers. En idd. oprijden vanuit de noordkant

• april 2022

• september 2021

inderdaad vanuit de Noordkant inrijden! Wij hadden direct plek naast de bus aangegeven plaatsen. dat is op de eerste parking links achter t.o. een woonhuis. korte wandeling via trap naar een magisch plaatsje! heerlijke pintxos bij Irish Pub. Ook al voor ontbijt varianten. Verder prachtig uitzicht!

• april 2022

• september 2021