prima gratis camperplaats. water en afvoer grijs en wc aanwezig. goed verlicht. 1 km vanaf dorpje. langs de weg waar je weinig van hoort. naast groot voetbal stadion. goedkoop tanken bij de afrit van de snelweg .

kobuskiep

prima plek om te overnachten. Er vlogen wel wat vliegtuigen overdag, (5) geen last van gehad. onder de camperplek loopt de doorgaande weg. je hoort dus wel autos langskomen. V&E aanwezig, geen stroom. Prima gratis plek. camper lengte 7.49 goed te doen.

Happybeingme

Een mooie plek voor doorreis. wel wat overlast van het verkeer en vliegverkeer maar was voor ons niet storend. en met ons 10 meter lange camper konden we goed staan op de laatste plaats van de rij. Om de plaats te gaan bezoeken vond ik het te ver van vandaan liggen.

• Langraiz Etorbidea 1

01230, Nanclares de la Oca / Langraiz Oka, Spanje