• januari 2024

Een mooie plek voor doorreis. wel wat overlast van het verkeer en vliegverkeer maar was voor ons niet storend. en met ons 10 meter lange camper konden we goed staan op de laatste plaats van de rij. Om de plaats te gaan bezoeken vond ik het te ver van vandaan liggen.

• mei 2023

last met hangjongeren gehad!! gooiden dingen.op de camper vanop het voetbalveld. gevlucht naar vitoria gasteiz. zag er nochtans goed uit.

• december 2022

Heel goede parking op doorreis! Goed gelegen en rustig. De omgeving hebben we niet verkend dat kunnen we niet beoordelen.

• januari 2024

• mei 2023