perfecte camperplaats als je op doorreis bent. dank aan de gemeente voor deze voorziening.

A.J.-Voortman

Prima gelegen plek met goede voorzieningen en aan een oud park. Loopafstand naar mooi centrum. Daar hebben we heerlijk gegeten vlakbij het oude centrum in de straat waar ook de dia supermercado is.

Jan-en-Ans

Keurige CP grenzend aan een parkje met veel picknicktafels. Alle voorzieningen aanwezig en schoon. Oñati is een leuk plaatsje om te bezoeken.

• San Martin Zuhaiztia Ibilbidea 2

20560, Oñati, Spanje