Een mooie plek om te staan, veel ruimte. Langs de rivier loopt een leuk wandelpad waar je op een bankje van het uitzicht kan genieten. Goede plek om met honden te zijn. Aan de overkant kan je iets op het terras eten.

Prima plaats voor overnachting. Plaatsen prima voor campers tot 8,5 m. Goed geasfalteerd, mooi verzorgd. Beneden bij de rivier wandelpad naar dorp. Langs weg maar geen last van. Hoe fijn is het dat er gemeentes zijn die deze 'gratis' camperplaats creëren.

• april 2023

nadat we geparkeerd hadden, werd er op de camper geklopt door iemand in uniform : “verboden te parkeren voor campers!” hij verwees ons naar Camping Orio.

• april 2023

• Lugar Ortzaika Aldea 901