Mooi hoog gelegen camping met uitzicht op zee. Wel extra betalen. Keurig en heel veel schoon sanitair. Andere voorzieningen ook prima in orde. Om op het strand te komen of in het dorp.....dan is het een hele flinke afdaling en 439 traptreden weer omhoog.

Camper-Tineke-en-Wim

voor de derde keer hier verbleven. een heerlijke plek met prachtig uitzicht en prima voorzieningen. Het restaurant op de camping is niet onze keus. de gerechten zijn helaas van minimale kwaliteit. Camping zelf is top!

Sardijn1

Wat een mooie camping. Alles top geregeld en vriendelijk personeel. Wij hadden wel een dag van te voren gereserveerd. Sanitair zeer goed en werd ook veel schoon gemaakt. Wij hadden ook mooi uitzicht en betaalde € 25 per nacht voor 2 personen en elec.

Gran Camping Zarautz