Zumaia, Gipuzkoa, Baskenland, Spanje

locatie op nieuwe camping - Engels sprekende eigenaar - centrum 1,5km

• Basusta Bidea 14

20750, Zumaia, Spanje
  • € 20,00 • 29 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,00 • 1 apr. t/m 5 apr.

€ 20,00 • 6 apr. t/m 27 mei

€ 27,00 • 28 mei t/m 24 jun.

€ 29,00 • 25 jun. t/m 1 jul.

€ 33,00 • 2 jul. t/m 15 jul.

€ 36,00 • 16 jul. t/m 22 aug.

€ 29,00 • 23 aug. t/m 28 aug.

€ 27,00 • 29 aug. t/m 25 sep.

€ 20,00 • 26 sep. t/m 12 dec.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

FontVendome

Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het is waar dat we nu in de weekenden vol zitten en het is belangrijk om te reserveren. Fijn dat u een goede indruk heeft gekregen van onze camping. Al het beste. Thank you for your evaluation. It is true that we are now full on weekends and it is important to make a reservation. We are glad that you got a good impression of our campsite. All the best.

Voor de 2e keer hier. Op deze camping is echt alles tip top in orde. Goed onderhouden en alles netjes en zeer schoon. Hij ligt wat afgelegen bij een industrieterrein maar het uitzicht op Zumaia is en omringende heuvels is prima. De stad is prima aan te lopen/fietsen. 20 € met acsi kaart.

Anbako

Bedankt voor het delen van uw mening en voor het herhalen op onze camping. Vriendelijke groeten.

CPK

Bedankt voor uw reactie en positieve beoordeling van de behandeling en faciliteiten, evenals de omgeving. Hoewel online reserveren en inchecken een beetje omslachtig kan zijn, versnelt het het proces bij aankomst. Bedankt voor uw bezoek en tot de volgende keer.

CPK

• € 20,00 • 29 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,00 • 1 apr. t/m 5 apr.

€ 20,00 • 6 apr. t/m 27 mei

€ 27,00 • 28 mei t/m 24 jun.

€ 29,00 • 25 jun. t/m 1 jul.

€ 33,00 • 2 jul. t/m 15 jul.

€ 36,00 • 16 jul. t/m 22 aug.

€ 29,00 • 23 aug. t/m 28 aug.

€ 27,00 • 29 aug. t/m 25 sep.

€ 20,00 • 26 sep. t/m 12 dec.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard