Zalige camping voor deze periode. Bij aankomst niemand te vinden. Poort stond open. Uiteindelijk vonden we 2 mannen die hard bezig waren om het terrein in orde te maken voor het nieuwe seizoen. Zij wezen ons een plek voor 1 overnachting. Maar volgende ochtend besloten langer te blijven.

swa.dek

Nette camping met bijzonder aardige beheerder. Sanitair een beetje verouderd maar uitermate schoon. Mooi zwembad met uitzicht op de Picos. Koop hier online de kaartjes voor de lift in Fuente De, beheerder heeft een kortingscode van 70. %. Goed restaurant.

Clausje

fijne kleine camping midden in de Picos met kortingskaart maar 21 euro. met zwembad en Wi-Fi!

Camping San Pelayo