Het is de gewone parkeerplaats van de kerk. Overnachten is niet toegestaan, er is geen vuilstortplaats. Er is een draagbare gootsteen, maar geen stromend water. De buren vragen je aandacht als ze zien dat je langer dan een dag blijft. De kerk is erg mooi en de site is rustig.

• mei 2022

Vreemd om dit als CP te duiden. Zo kan elke parkeerplaats als zodanig worden gezien. Dat lijkt me niet wenselijk toch?

• april 2022

Ik denk dat we net niet ver genoeg door zijn gereden. We stonden op de gewone parkeerplaats van het kerkje, cp was iets verder 🙈 Wel een heerlijk rustige nacht! Redelijk wat insecten.I

• mei 2022

• april 2022