Goed verzorgde CP. Plaatsen wat smal, maar voldoende. Leuk om de activiteiten rond het sportveld te zien. Wij hadden geen overlast. Geen bijzonder plaatsje. Prima voor een nacht. Gracias Elche de la Sierra.

Hymerfans5556

2 Dagen gestaan op deze rustige en stille plek. 1e Dag leuke rondwandeling door het dorp gemaakt en de 2e dag een wandeling naar mirador Starlight. Voorzieningen zijn prima in orde. Horeca en winkels allemaal in de buurt. Lopen betekent wel kuitenbijters 🤣.

KdeHerder

Wat een fijne plek. Alle voorzieningen behalve elektra. Wij hadden zon dus konden een paar dagen blijven. De meeste mensen gebruiken deze plek als doorgang. Dat kan natuurlijk, maar de omgeving is erg mooi om over hele rustige weggetjes te fietsen.

Elche de la Sierra