We kwamen op 3 mei 2023 aan voor een gesloten hek. Informatie hij staat altijd open! Zeer teleurstellend na een lange tour. Vivek22f

Rschneider

Camping is klein maar mooi. Het is bloedheet maar overal schaduw. Sanitair verouderd maar goed en schoon. Personeel zeer lief en een goed Spaans restaurant. Prijs €19.50 2 pers. camper en stroom. Hele mooie route vanuit noorden.

• augustus 2020

Kwamen hier op 31/07. Prijs was ondertussen 19,50 voor een camper en 2 personen, zonder stroom. Zeer druk toeristische bedoening.

• augustus 2020

Camping Sacedon