gewoon een mix parkeerplaats, als het niet te druk is kun je achterin wel overnachten, maar geen voorzieningen

Tullepetaontjes

Voor 2 euro kun je 24uur blijven staan, maar het moet niet te druk zijn. Anders een beetje laat aankomen, dan zijn de dagjesmensen weg. Wij hebben het museumpje in berg bezocht, erg leuk. Geen voorzieningen.

psdenooy

goed parkeren, hoewel ik denk dat je het moet beheersen, aangezien je 2 euro voor 24 uur betaalt en er veel mensen zijn betalen, ik weet dat ik 2 nachten ben geweest, ik hoop dat ze dit beheersen of we betalen niemand, Bellisino stad Ik raad aan om te gaan

Parking Alcala del Jucar