Camping Refugio de Pescadores

Covaleda, Soria, Castilië en León, Spanje

Hele mooie ruime plaatsen. Mooie wandeltochten gemaakt. Het dorpje ligt op 2 km afstand en heeft verschillende bakkerijen. Lopend goed te doen vanaf de camping. We hebben hier 4 nachten gestaan. Eigenaars waren ook erg aardig.Sanitair was prima!

Elly58leeuw

geweldige camping, midden in de natuur, heel vriendelijke mensen, sanitair wat verouderd maar alles functioneerd, en super schoon. ook heet water bij de afwas. wasmachine aanwezig. lekker rustig, prima om een goede wandeling te maken. zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Kronosteam

De navigatie kon inrit niet vinden. 41,9265256, -2,8733084 gaat beter. De slagboom was dicht maar na een telefoontje was de beheerder er in 10 min. vriendelijk en behulpzaam. Korting in naseizoen €15,20 2p+ camper. ex.stroom. Hoezo verouderd sanitair? Schoon! (Ik ken huurwoningen 🤔)

Camping Refugio de Pescadores