• juni 2021

Parkeren mag hier alleen overdag. Overnachten verboden. Eigenlijk dus geen camperplek. Alternatief is de camping bij Ucero; met € 24 voor 2 personen zonder elektra niet goedkoop, maar alles aanwezig. En het Natuurpark om de hoek en de rust zijn ook wat waard!

• augustus 2020

De omgeving is prima, het is een gemengd parkeerterrein. Je kunt niet meer slapen. Verboden tussen 24u en 6u sinds ze beboet zijn. De optie is om naar het Hontoria del Pinar-gebied te gaan

• juli 2020

Hebben het spijtig genoeg niet kunnen ervaren. Er werd ons aan de ingang dadelijk verteld dat we niet mochten overnachten.

• juni 2021

• augustus 2020