• november 2022

Het stinkt hier. Er is herrie van de weg en het voelt onveilig. Bij dat ik de andere dag weer weg ben. De info van het falende kraantje is na jaren nog steeds accuraat.

• mei 2022

Grote parkeerplaats met 9 gereserveerde cp plaatsen. Loosplaats inclusief cassette. Kraan met schroefdraad defect, wel kraan met drukknop. Deze zal ook gebruikt worden voor spoelen cassette. Geen schaduw. Overlast van veel vrachtverkeer langs doorgaande weg.

• april 2019

Voor het laatst verbleven op 8/3/2019. Open rooster voor afval. Goed voor hondenuitlaten. Stad leuk met winkels en bars. Coca een bezoek waard als in het gebied. Ik vind deze site leuk en heb de dakgoten een beetje schoongemaakt om dank te zeggen. 8e keer hier nu.

• november 2022

• mei 2022