• april 2022

Erg druk in Pasen 2022. Zeer comfortabel en stil.

• september 2020

ruime plek achter de zwembaden. goede waterstraal en om vloeistoffen af te voeren. misschien eenzaam. naast stream

• april 2019

Wij waren hier in april 2019. Nogal een desolate plek. wij durfden er niet te gaan staan en onze camper daar achter te laten om naar het dorpje te gaan. We zijn doorgereden, hebben onze camper in het dorp geparkeerd en hebben daar overnacht.

• april 2022

Erg druk in Pasen 2022. Zeer comfortabel en stil.

• september 2020

• april 2019