mooi wandel gebied, rustige cp (alleen wel de snelweg op de achtergrond) mooie cava’s om te proeven en te kopen. zeer vriendelijke (Engels sprekende) mensen. aanrader!

Mark-en-Ingrid

kleine stop tussen de wijnstokken. wij danken de eigenaar voor het verwelkomen van ons. Als je echt vredig wilt zijn, ben je hier aan het juiste adres. nogmaals bedankt

FabienNatou12

Sfeervolle locatie met zeer vriendelijke mensen! Als je wilt kun je in het buitenrestaurant een hapje eten. Zeker geen pressure. Licht Oerol gevoel door creaties op hun terrein tussen de wijngaarden.

Parking de Cava Guilera